Trzy kampery produkowane w Polsce!

Test i porównanie

➡️ Jak się nimi jeździ? ➡️ Jak się w nich mieszka? ➡️ Najważniejsze zalety! ➡️ Najistotniejsze wady!

Globe-Traveller  Voyager XS

Affinity Camper Van

Volkswagen Grand California 600

Funkcjonalność

➡️ Wszystkie trzy pojazdy oferują 4 miejsca do jazdy i 4 do spania. Kampery dla rodzin 2+2. ➡️ Aby zmieścić łóżka i zapewnić odpowiedni komfort konieczne były modyfikacje nadwozia.

Funkcjonalność

➡️ Affinity i Globe-Traveller to kampery całoroczne, przystosowane do eksploatacji w warunkach zimowych. ➡️ Wszystkie testowane kampery były bardzo bogato wyposażone.

Waga

➡️ Wszystkie trzy kampery są ciężkie, a dostępna ładowność ograniczona. ➡️ Najlżejszym okazał się VW Grand California, najcięższym Affinity Camper Van.

Właściwości jezdne

➡️ Pod względem wyposażenia standardowego oraz tego, co kamper oferuje kierowcy, zdecydowanie najkorzystniej wypada VW Grand California 600.

Właściwości jezdne

➡️ Boxer ustępuje Volkswagenowi pod względem zaawansowania systemów elektronicznych i właściwości jezdych. Nie ma tu też automatycznej szkrzyni biegów.

Oferowana przestrzeń

➡️ Najwięcej przestrzeni wewnątrz oferuje Affinity. Pod tym względem, nie ma sobie równych w tej klasie kamperów.

Oferowana przestrzeń

➡️ Najmniej miejsca jest w Grand Californii. Układ z łazienką pośrodku nie daje zbyt wiele możliwości. Wnętrze jest ciasne.

Jadalnia

➡️ Co ciekawe, przy stole najwygodniej siedzi się w Grand Californii!

Łóżka

➡️ Również łóżka największe  i najwygodniejsze są w kamperze spod znaku Volkswagena.

Estetyka i jakość wykończenia

➡️ Najbardziej dopracowany pod względem jakości i estetyki wnętrza jest niewątpliwie Globe-Traveller - tu w wersji Ergo Design.

Technika kamperowa

➡️ Najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne znajdziemy w Grand Californii. System elektryczny jest nowoczesny i funkcjonalny.

Ceny

➡️ 315 tys. zł - Affinity ➡️ 340 tys. zł - Grand California ➡️ 359 tys. zł - Voyager XS

Podsumowanie

Marzy nam się kamper oferujący kierowcy podobne doznania jak Volkswagen, z wnętrzem równie obszernym jak w Affinity, dopracowany i wykończony jak Globe-Traveller z pakietem Ergo Design.